Dimenze myšlení : teorie rozmanitých inteligencí /
Studie mapuje vývoj pojetí inteligence a definuje sedm relativně nezávislých druhů inteligence.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2018
|
Vydání: | Vydání druhé |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02715nam a2200481 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20182984236 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20210413150922.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180312s2018 xr e 000 0 cze | ||
020 | |a 9788026213031 |q (vázáno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d BOA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 159.95 |x Vyšší duševní procesy |9 17 | |
080 | |a 159.95 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Gardner, Howard, |d 1943- |7 vse2005267157 |4 aut |9 144 | |
240 | 1 | 0 | |a Frames of mind. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Dimenze myšlení : |b teorie rozmanitých inteligencí / |c Howard Gardner ; z anglického originálu Frames of mind přeložila Eva Votavová |
250 | |a Vydání druhé | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 479 stran ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Studie mapuje vývoj pojetí inteligence a definuje sedm relativně nezávislých druhů inteligence. |b Inteligence zosobňuje schopnost řešit problémy nebo vytvářet produkty, jež mají v jednom či více kulturních prostředích určitou hodnotu. Jedná se tudíž o mnohem širší a univerzálnější soubor schopností, než jaký bývá tradičně zkoumán - zahrnuje veškeré oblasti lidského myšlení. Autor využívá dané definice biologických a antropologických objevů ke stanovení kritérií inteligence. Výzkum vrcholí prokázáním existence sedmi relativně nezávislých druhů inteligence (tj. jazyková, hudební, logicko-matematická, prostorová, tělesně-pohybová a dvě formy personální inteligence), kterými jsou lidské bytosti nadány v různé míře. Americký profesor usiluje o přehodnocení podstaty současné pedagogiky - vzdělávací soustava by se měla přizpůsobit potřebám inteligence jednotlivých žáků. | ||
650 | 0 | 7 | |a inteligence (schopnost) |7 ph121140 |x teorie |9 145 |
650 | 0 | 7 | |a myšlení |7 ph115391 |9 146 |
650 | 0 | 7 | |a psychologický výzkum |7 ph124806 |9 147 |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |x psychologické aspekty |9 148 |
650 | 0 | 9 | |a intelligence |x theory |9 149 |
650 | 0 | 9 | |a thought and thinking |9 150 |
650 | 0 | 9 | |a psychological research |9 151 |
650 | 0 | 9 | |a education |x psychological aspects |9 152 |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |9 153 | |
655 | 9 | |a studies |9 154 | |
700 | 1 | |a Votavová, Eva |7 pag2009500072 |4 trl |9 155 | |
910 | |a BEG505 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 18363 |d 18363 | ||
993 | |0 0 |1 427130038737 |4 0 |6 19595_ |7 0 |9 18933 |a 229.00 |b 0 |c 38679 |d 2021-04-13 |e 0 |f DOSP |g 195.95 |i Knihy-Antikvariát, Jan Studnička |l DOSP |r 2022-07-19 |t 5 |w 2021-04-13 |y KN |z DOSPEL |