Moderní marketingová komunikace. teoretický základ a praktická řešení pro manažery i studenty : případové studie a rozšiřující literatura pro specialisty : příklady úspěšné i neúspěšné marketingové komunikace (best a worst practices : obrazový průvodce integrovanou komunikační kampaní /
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Přikrylová, Jana (Autor), Jahodová, Hana (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech English |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2010
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: | Expert
|
Témata: | |
On-line přístup: | OBSAH |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Rétorika v praxi : hovořit je umění : zásady působivého projevu : efektivní komunikace /
Autor: Wieke, Thomas
Vydáno: (2005) -
Zvířata mluví : rady chovatelům, komunikační postupy, respekt a naslouchání, jednota živých tvorů /
Autor: Smith, Penelope
Vydáno: (1999) -
Konflikt, koření života : průvodce řešením konfliktů pro učitele a studenty středních škol
Vydáno: (2004) -
Hovory se psem : nahlédnutí do psí duše /
Autor: Solisti-Mattelon, Kate
Vydáno: (2003) -
Umění konverzace /
Autor: Naumann, Frank
Vydáno: (2002)